L
LindavCindy
Jag har en häst vid namn Cindy som för 2 veckor sän när jag red lektion för en duktig dressyr-ryttare gorde värsta skuttet på slutet när hon blev trött. Sen var det inge mer med det. Efter några dagar började hon bocka igen och det blir värre och värre. När jag rycker upp huvudet på henne och smäller till henne lite o blir arg så hotar hon med att stegra, och en stegrande häst är farlig!
Uppför sej lika dumt både på ridbanan och ute i naturen. Hästen har alltid tidigare varit världens snällaste och inte bockat så förut förutom något glädjeskutt!
Hoppas någon van ryttare av bockande hästar har något tips till mej, ser ganska hopplöst ut nu..
p.s Jag försökte få tråden att hammna på ett bra ämne. Inga klagomål om det, tack!
Uppför sej lika dumt både på ridbanan och ute i naturen. Hästen har alltid tidigare varit världens snällaste och inte bockat så förut förutom något glädjeskutt!
Hoppas någon van ryttare av bockande hästar har något tips till mej, ser ganska hopplöst ut nu..
p.s Jag försökte få tråden att hammna på ett bra ämne. Inga klagomål om det, tack!