Bocelliavkommor ute på banorna?

Fenestra

Trådstartare
Frågar er här ute om ni sett ngr Bocellisar ute på tävlingsbanorna och hur det isf går för dem?

Frågar här då folket på avel många gånger har just avel som intresse och ni här ute troligen har mer koll på alla tävlingar.

Sv: Bocelliavkommor ute på banorna?

Jag har en såld avkomma som har hunnit ut lite! (trotts att nya matte har klämt in att få tvillingar efter inridningen)

Jaranero 2008, Brun, V, Svenskt varmblod, H

e. Bocelli, ue. Bayron

Tävlingsresultat 2012-01-01 - 2012-12-31

2012-11-03 Lätt B:1 2006 66.2
2012-10-20 Lätt B:1 2006 58.96
2012-10-14 Lätt B:1 2006 54.48
2012-08-26 Unga hästar 4 år 2007, 4-års championat 65.59

Senast ändrad:

Va kul! Har du bild på honom?

De är ju såpass gamla de första så det borde finnas ngr ute nu.

Jag har kärat ner mig fullständigt i en supersnygg Bocelliavkomma, e. Bocelli - Donnerschlag, född 2008. Ägs numera av en av Sveriges kändaste ryttare. Samma uppfödare som på min 08:a e Don Primero - Come Back II. :)

trav3aringr_zps7cc03bf4.jpg
(treåstestet)

Bilan kanske? Han är jättefin!

jemeni, ser ut att vara en fin häst!

Ja, det stämmer! Han är verkligen supersnygg, rör sig helt fantastiskt också! :love:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 174
Senast: Lady_S
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Shaggy
·
Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 911
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar