Bocelli till ett Magini sto?

Angie

Trådstartare
Tänkte först ta Marwin, men har nu kanske tänkt om, och funderar på Bocelli. Vill ha en dressyrhingst med bra ben , lite höjd och bra temprament! Vad tycker ni?

HÄr är en bild på stoet:

Sv: Bocelli till ett Magini sto?

Jag hade kollat en extra gång på Belamour. han har bra ben och verkar ha ett fantastiskt temperament.

Jag har sett en del avkommor e. Bocelli på 3-årstesterna och en del har fått riktigt kassa poäng på benen. Skulle ta någon annan hingst.

Hade inte tvekat för Bocelli om det bara är benen det hänger på, har inte samma erfarenhet av det som sara ida.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
730
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 368
Senast: athena
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Släpande bakben