Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just det, så gör min ena ocksåEfter varje måltid torkar han av skägget på samma vis
Just det, så gör min ena också
De två jag har nu och den tredje jag hade förut har alla blivit smått galna efter bad. De springer runt i huset, hoppar upp på allt, gnuggar sig mot mattor och morrar. De är dock glada, jag upplever inte att de gör det för att det skulle klia eller så utan mer för att det kanske är lite obehagligt att vara blöt eller att dom är glada att badet är över. De gör likadant om de blivit blöta vid promenad.
Är du säker på att du fått ur all schampo och balsam ur pälsen om det är så att han verkar besvärad av klåda efteråt?
Min Dvärgschnsuzer hatar att bli blöt och springer fram och tillbaka längs soffan och gnider sig torr om han blivit våt. Efter varje måltid torkar han av skägget på samma vis
Jag kallat det för "vattenfnatt" alla hundar jag träffat och haft (förutom en) har fått nån typ av fnatt när de blivit blöta
Undantag min förra tik som tvättade sig frenetiskt tills hon va torr
Det låter som att min pojk inte är så avvikande, skönt. Kommer ev att behöva omplacera honom och är orolig att han är en ovanligt jobbig hund att ta hand om.
Han verkar va som typ alla andra hundar med få undantag
Jobbigt med omplacering hoppas det blir bra för er!