Blommor som tål mycket sol!

Emtherlia

Trådstartare
Jag skulle vilja ha tips på blommor som tål mycket stark sol och värme. I fönstret jag tänkte ha lite blommor så ligger solen på ordentligt, hela dagen och lägenheten blir oftast väldigt varm.

Gärna billiga och kanske lite ovanliga:) vill inte ha några trista pelargoner (vet iofs inte ens om de trivs i solljus:eek:)
Så tipsa på :D

Sv: Blommor som tål mycket sol!

Har för mig att Lilium vill ha starkt solljus. Vet dock inte priset, men den är vacker :)

Sv: Blommor som tål mycket sol!

Svärmorstungor tex. Alla kaktusar och suckulenter, finns ju massor att välja på.

Liknande trådar

Fritid Nästa vinter i november eller januari planerar jag att åka till solen ca 2 veckor. Men var ska jag åka? Enda kravet är att flygresan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 522
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 659
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 361
Senast: Ridinglady
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka