Beror helt på vad du planterar. Ljung, waktelbär och vissa silverväxter klarar sig hela vintern. Resten dör vid första frosten.Hur länge håller sig höstblommorna i kruka om man bor i zon 1?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror helt på vad du planterar. Ljung, waktelbär och vissa silverväxter klarar sig hela vintern. Resten dör vid första frosten.Hur länge håller sig höstblommorna i kruka om man bor i zon 1?
Ok då får vi se nær tillbyggnaden blir klar om det blir några höstblommorna i år eller inteBeror helt på vad du planterar. Ljung, waktelbär och vissa silverväxter klarar sig hela vintern. Resten dör vid första frosten.
Jag brukar ha mina pelargoner ända in i oktober, sen byter jag till ljung som håller sig fina hela vintern. Brukar pynta med lite prydnadsgrejer istället för att sätta höstaster, chrys eller liknande.Ok då får vi se nær tillbyggnaden blir klar om det blir några höstblommorna i år eller inte
Gå via http://websta.meNu har jag ju bytt lite blommor på framsidan men nu går det ju inte att länka från instagram längre. Jaha. What to dooo?