Kratus

Trådstartare
Var tog "knappen" med bloggar vägen? Den som fanns i översta listen mellan Kontrollpanel och Medlemslista? Den var ju jättebra att ha där.

Tillägg: I min blogg under bloggkategorier så syns bara en av mina kategorier. :confused: Hos andra syns ju fler. :mad:

Senast ändrad:
Sv: Bloggar

Den skulle inte ha legat där från början ;) Nu hittar du bloggarna högt upp i menyn.
Bloggarna har nyligen uppdaterats till senaste version, det är en beta-version men den innehåller väldigt många nya bra saker så jag chansade och uppdaterade :)
Man kan bland annat göra helt egna sidor under bloggen, samt byta färger och stil på sin blogg. Det går även att vara mer än en som samarbetar om att skriva i en blogg, om man nu önskar det.
Eftersom det är en beta-version kan den innehålla lite buggar. Om just detta med kategorierna är en sådan vet jag inte säkert. Kanske det kan vara så att man måste aktivera de kategorier man vill se? Kanske någon annan bloggare vet?

Sv: Bloggar

:idea: Okej!

Ja, det verkar ju vara nån sorts bugg, men jag får väl utforska bloggkontrollpanelen lite och se vad som händer. :p

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 584
Senast: sjoberga
·
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
15 555
Senast: Hedinn
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 945
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Så jag håller på att flytta min pension som ligger hos Skandia som min tidigare arbetsgivare betalade in. Jag började med detta i höstas...
Svar
16
· Visningar
1 728
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama