Bloggar puts väck?

Magiana

Trådstartare
Är det nya ommöbleringar på G? Nu hittar jag inga bloggar längst till höger. Först noterade jag att det låg en ruta med inloggade medlemmar (ointressant) och sen försvann bloggarna. Först noterade jag det på mobilen, men nu ser jag dem inte på datorn heller. Det blir ju tråkigt att hela tiden behöva klicka i menyn upptill för att se om någon skrivit något.

Jo, jag arbetar med lite ändringar, en ny och bättre förstasida är på gång. De senaste bloggarna kommer då synas där, tror det blir minst lika bra som att ligga långt ned i högerspalten.

Jo, jag arbetar med lite ändringar, en ny och bättre förstasida är på gång. De senaste bloggarna kommer då synas där, tror det blir minst lika bra som att ligga långt ned i högerspalten.

När kommer detta @Gunnar ?

Sen undrar jag om första sidan blir den enda sidan där de kommer att synas? Den sidan är man ju inte så ofta på.

Ledsen att det har dröjt, men andra delar av den nya förstasidan tog längre tid än jag trodde.

Även om förstasidan vid en första anblick ser väldigt likadan ut, har det skett en hel del förändringar under ytan.
Bloggarna finns i alla fall på plats nu, kanske kommer de tillbaka i högerspalten lite längre fram, har inte bestämt mig om detta ännu.

Ledsen att det har dröjt, men andra delar av den nya förstasidan tog längre tid än jag trodde.

Även om förstasidan vid en första anblick ser väldigt likadan ut, har det skett en hel del förändringar under ytan.
Bloggarna finns i alla fall på plats nu, kanske kommer de tillbaka i högerspalten lite längre fram, har inte bestämt mig om detta ännu.
Håller tummar och tår för bloggar i högerspalten igen. :up:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka