Blöjfri (utbruten från Vad gör vi? del 3 - Kids Edition)

Här blir det kiss i sängen om hon inte kissar sent på natten tyvärr. Får nog börja fundera på att ta väck den jävla flaskan vid läggning 🙈

Men de flesta nätterna går det bra för då får hon kissa när hon kommer in till oss på natten

Med vår äldsta så tog vi upp honom för att kissa i samband med att jag och maken gick och la oss. Det funkade bra! Han (sonen då, inte maken 😜) var så pass vaken att han reagerade på vad man sa, men öppnade aldrig ögonen och sov definitivt så fort man lyfte upp honom från toaletten för att bära tillbaka honom 😅
 
Med vår äldsta så tog vi upp honom för att kissa i samband med att jag och maken gick och la oss. Det funkade bra! Han (sonen då, inte maken 😜) var så pass vaken att han reagerade på vad man sa, men öppnade aldrig ögonen och sov definitivt så fort man lyfte upp honom från toaletten för att bära tillbaka honom 😅

Vi gör också det. Men har tyvärr ändå blivit kiss i sängen 3 av 4 morgnar. Hoppas på lycka för henne och maken inatt.
De nätterna hon kissat de senaste dagarna har hon antingen sovit med mormor eller jämte en kusin. Så har väl någon slags förhoppning om att det var för att det inte var ”som vanligt”. Den av de fyra nätterna hon inte kissade i sängen så sov hon som vanligt mellan mig och maken. Kanske en slump, kanske inte 🤷🏼‍♀️
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp