Blödning efter förlossning.....

Status
Stängd för vidare inlägg.
W

Warmia

Nu är det ca 6 veckor sedan förlossningen. Sedan igår eftermiddag har jag börjat blöda, fortsätter även i dag. Ska man reagera eller är det normalt???
Hade ju en förlossningsskada och blev sydd, kanske är det stygnen som börjar lossna:confused:
 
Sv: Blödning efter förlossning.....

Eller också har mensen kommit tillbaka ;) Inte det första man tänker på, jag vet, men det kan faktiskt vara så.
 
Sv: Blödning efter förlossning.....

Jo jag tänkte faktiskt det med!
Sammtidigt som man oroar sig att det är något annat som brustit. Ja ja börjar det rinna floderså får jag väl ta och ringa in :smirk:
 
Sv: Blödning efter förlossning.....

Jag hade nog också lite så, att jag trodde att avslaget hade upphört och så plötsligt så blödde jag lite igen några dagar (och det var inte mensen, den dröjde tio månader till ;) ). Men om det är mycket du blöder är det nog bra att gå på en koll.
 
Sv: Blödning efter förlossning.....

Min mens kom igång igen ungefär 6-7 veckor efter förlossningen efter alla tre barnen...

Är det inga floder med blod så hade nog inte jag oroat mig i alla fall.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: cewe
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 981
Senast: Dorinda
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp