Blivit så himla nojig

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter incidenten i onsdags natt har jag blivit sjukt nojig så fort hunden skäller inomhus :crazy:
I går kväll drev jag äldsta sonen till vansinne när jag skickade ut honom tre ggr att kolla varför hunden skällde mot ytterdörren efter jag gått och lagt mig.

Hunden skäller INTE om någon i familjen kommer hem, igår glömde jag hemnycklarna i bilen. Tror ni han gjorde ett ljud ifrån sig när jag ringde och ringde på dörrklockan och sonen inte hörde?
Är det konstig jag blir lite nojig av att han helt plötsligt på kvällen skäller vid ytterdörren?
Sonen tycker det :meh:

Körde i alla fall ett superbra träningspass i går, la på vikt/tid på samtliga övningar. Benpress går i 10 kg steg så idag har jag liiiiite svårt ta mig upp och ner för trappan på jobbet.
Däremot lyckades jag radera sambons träningsresultat när jag skulle hjälpa honom med datorn så han var lagom sur på mig resten av kvällen :angel:
Och, de försvinner i alla fall när du sen ändrar program efter sex veckor? Tror inte han förstått det
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: Enya
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 477
H
Hundhälsa Har en liten hund som är hur go & snäll som helst=) men finns ett problem med han, hans skällande på kvällar/nätter,då jag ofta brukar...
2
Svar
20
· Visningar
22 771
Senast: HBB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp