Till
@Sockerbit Vad har hans mamma med din häst att göra?
Du är ju inte barnens mor och har således inga förpliktelser när det gäller att prioritera tid, pengar, what ever på barnen.
Jag instämmer också i DUMPA- kören.
Och inte bara av den anledningen. Du kommer inte bli lycklig i den relationen.
Jag läste din förra tråd (och mina egna korkade inlägg i den
) och förstår inte ens hur du/ni kom fram till att du skulle flytta in permanent hos honom och att du skulle säga upp din lägenhet.
Den relationen låter ju så jävla jobbig och inte det minsta upplyftande.
Mitt svar är delvist färgat av min egen taskiga relation, så ursäkta att jag kanske låter väldigt negativ.
Men oavsett, det låter verkligen inte särskilt lyckat.[/QUOTE]
Det har, hör och häpna trots att varit bra sedan förra omgången. Ja om man bortser från hans ex förstås. Att flytta in var ganska naturlig fortsättning, men som sagt så fanns inte alla korten på bordet när min lägenhet sades upp. Hade jag vetat vad jag vet nu hade jag givetvis behållt min lägenhet.
Det ska skjutsas och gås på fotbollcuper och hobbys med barnen. Men fan ta mig om jag en söndag inte följer med på familjeevent hos hans föräldrar, för att jag ska på EN träning med hästen som jag knappt ser skymten av i veckorna. Då får hans mamma det att låta som om jag aldrig är hemma. Jag ser det som att han valde att ha barn, jag valde att ha häst (eftersom han inte önskar fler barn, vilket jag ville så tänker jag f*n inte välja bort hästen till förmån för hans barn så att säga, hur rara de än må vara).