Blir tokig på henne!!

A

-anki-

Min katt håller på hela nätterna och skriker för att hon vill ut. Hon har nyligen haft ungar och nu börjat med p-piller igen, men det är som om hon blir ännu skrikigare dagarna efter hon fått p-piller. Stereliseras ska hon men inte förren till vintern när hon ändå inte vill vara ute så mycket, så då blir det inte så jobbigt att hon inte får springa ut efter op. Jag går för tillfället med henne i koppel men hon ska få börja springa lös igen snart, men jag vill helst vara hemma när hon är ut och inte släppa ut på nätterna. Är det någon mer som har katt som bara ska ut hela tiden? Vad gör ni åt det? Står ut med skikandet eller släpper ut på en gång katten vill?
Tacksam för tips!!

Sv: Blir tokig på henne!!

Skriker hon dygnet runt eller ? Hon kanske börjat löpa, och då hjälper det ju inte med 1 piller/veckan.

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 854
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar