Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Uppfattar jag det rätt när ni tror att detta beror på en fejk-annons för Telia?
Jag har inte råkat ut för det ännu, förhoppningsvis hittar inser Google snart vad det är för annons och plockar bort den.
Uppfattar jag det rätt när ni tror att detta beror på en fejk-annons för Telia?
Jag har inte råkat ut för det ännu, förhoppningsvis hittar inser Google snart vad det är för annons och plockar bort den.
Samma här, råkade precis ut för det två gånger när jag klickat på en länk till en tråd. Använder Safari på Ipad.Inser att jag visst varit otydlig i min beskrivning. När jag skrev trycker på ”någonting” så menade jag exempelvis en tråd, inte ”någonting” som i att jag inte visste riktigt vad. Det var alltså inte en vanlig banner eller så som jag råkade komma åt.
@Gunnar
Det verkade vara en direkt omdirigering; jag klickade inte på någonting utan hann bara nätt och jämnt se Buke innan fejkmeddelandet (med felstavningar mm) dök upp.Det skulle kunna vara en banner som på något sätt tar över sidan så att oavsett var ni klickar så omdirigeras ni.
Det verkar som det endast uppstår i Safari på apple-enheter, vilket är lite mysko.
Det skulle kunna vara någon form av virus på era enheter.