Blir Jaguar Mail kvar även 2009?

Fenestra

Trådstartare
Sitter och klurar på om Jaguaren ska åka tillbaka i höst... någon här ute som vet om han kan bli kvar längre?
Tänkt är att vårt sto ska semineras med Alligator Fontaine, han ska ju med största sannolikhet åka tillbaka efter säsongen.
Men vill även ha en JM också...gahaa blir tosig!:eek:

Sv: Blir Jaguar Mail kvar även 2009?

Det borde väl inte vara några problem även om han åker tillbaka 2009, han fanns ju redan tidiagre med i Flyinges program, så förmodligen går det att få simmare av honom även om han åker tillbaka till Frankrike

Nej det är sant.. Men priset är nog ett helt annat när han står i frankrike... vet inte heller om det är lika hög dräktighet då..
Vill gärna använda pojkarna när de står här annars blir det nog annan sverigestationerad hingst.

har för mig att du gillade grabbarna, har du använt ngn av dem? bara nyfiken:O)

Jag har ett sto dräktigt med Alligatorn.
För mig var det egentligen aldrig ngt val - jag har kikat på AF under många år, och :banana::bump: av lycka när jag hörde att han skulle komma hit...

Det finns en bra lösning på ditt problem...låna in ett fint sto och betäck det oxå;):rofl:

Hahaha! :angel:
Jo jag har klurat på det...har tom kikat på vad det finns för ston till salu men inget som jag kännt "wow" inför.. har dock inte letat utan bara kikat..
Men det är ju just till den donnan jag har hemma som båda skulle kunna passa..
Ska bli så spännande att få se alla föl efter dessa herrar som kommer nu.
Vad har du för sto dräktigt med AF?

Jo, vi är också rejält nyfikna på den kombinationen... och så ska man behöva vänta ända fram till mitten av juni på den fölisen:crazy::D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 988
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 230
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
817
Senast: Mandarinen
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 997
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka