M

mej

hej jag undrarvart man kan köpa blinkers nån stans?
skicka gärna länkar till någon :)

Sv: blinkers

Du kan även beställa blinkers i "dinna färger" av samma personer som syr dressarna... Finns i äldre tråd

blinkers är attans bra på lite nerviga hästar ! :D

Kan också GÖRA känsliga hästar väldigt nerviga.......... Låt er inte luras. Att börja rida m blinkers fordrar försiktighet, ta gärna en erfaren "galoppare" till råds och hjälp.

Camilla Cerwin på Täby Galopp syr dressar och sammarbetar med LOKA, dom syr det du vill ha i den färg du önskar. Gå in på www.isolaracing.com ´s sida och kolla i vänsterspalten där står tel mm.m. till Milla.

Är inte hästen van att gå med blinkers, kan det vara en god idé att börja med "luddar" att sätta på sidostyckerna på tränset. Där har hästen relativt fritt att se sig omkring, men inte fullt ut bakåt.
Det är ganska vanligt förutom på galopphästar även på hopphästar, på högre nivå.

Liknande trådar

Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Pegasus63
·
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
2 251
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023