Blinga sin utrustning själv.

Inka-90

Trådstartare
Är det någon som har satt dit eget bling på sin utrustning?
Jag funderar på att försöka blinga rosetten bak på min ridhjälm.
Ni som har blingat själva, kan ni inte visa lite bilder och berätta hur ni gjort?

Sv: Blinga sin utrustning själv.

Jag har ni gjort ett försök på en hjälm, det var väligt pilligt och tog ett tag innan man kom in i det och det blev bra.

DSC_0678.jpg

Någon mer?

delvis kl

Hur får ni stenarna att sitta kvar? Jag har ett träns jag tänkte piffa till, har köpt självhäftande stenar men litar inte på limmet på dem. Funkar Loctites precisionslim? Alltså, håller det? Eller använder ni proffs nåt annat väl beprövat? :)

Senast ändrad:

Karlsons klister använder jagmig utav till det mesta. Funkar faktiskt bra :). Har använt det du nämnde men det lossnade bara.

Har blingat min hjälm med swarovskistenar som är fastlimmade med karlssons klister:)

Liknande trådar

Utrustning Jag har grottat mig in i detta lite och har en stubben equisoft. Längden är som på bilderna men tänker spontant att själva gjorde borde...
Svar
14
· Visningar
656
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
542
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V