Bli polis?

Sv: Bli polis?

Jaha är det DU! :D

Jag tycker radiooperatör låter ganska så givande, lite "spindeln i nätet" som jag gillar tanken på :)

Det är absolut det bästa jobbet inom polisen!

Jag älskade verkligen jobbet men inte staden dit det skulle. Nu bor jag i en stad jag älskar och har ett helt okay jobb. Man kan inte få allt :p

Jag jobbar som Radiooperatör och är helt inställd på att bli polis efter att ha börjat här. Jag känner dagligen ett sug att sitta där ute istället för här inne i "bunkern".

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 822
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: Cambrie
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka