Blev lite nervös

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har känt mig lite nervös inför kvällens ridlektion med tanke på hur uselt det gick förra veckan.

Sedan blev det inte bättre av att jag fick ett meddelande från en före detta granne som frågade om de skulle ha med sig hoppsadel eller dressyrsadel till kvällens lektion då barnbarnet skulle rida igen en lektion i vår grupp. Den tjejen är för övrigt jätteduktig, hoppar 110 och rider LA.

Så hon ska alltså sitta där och titta på idag när vi rider :crazy: . Förvisso är före detta grannen en mycket trevlig, lättsam och okomplicerad person, och hon har sett mig rida förut, även på tävling, men jag hade föredragit att inte ha publik just nu när det mesta verkar skita sig.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår sa jag upp mitt medryttarskap på ridtravaren. Jag har ju under en tid känt att något är fel med hästen. Dessvärre har ägaren inte...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 765
Senast: Saeta
·
Ridning Hej! Jag har ett ganska stort problem. Jag har ridit i ca 3 år och det har nästan alltid fungerat super bra. Jag har längtat till...
Svar
3
· Visningar
1 669
Senast: Ebbalooba
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 248
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
932
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • HJÄLP
  • Ridskoleryttare
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp