Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån som har provat den stora snackisen blått vin? Frånsätt att det ser vackert, spännande och romantiskt ut på en tex en dejt så smakar det väl inte annorlunda än vad rött vin gör, eller![]()
Man tillsätter färgämnet efter jäsningen. Typ 120 spänn flarran. Är väl mest en kul grej på tex dejtenDet smakar som vitt vin. Det är vita druvor men färgen kommer från röda druvskal, (om jag har fattat rätt ang färgningen). Jag tycker inte det var prisvärt.
Oj då var det så illaJag har bara provat den ena, men är inte så sugen på att prova den andra efter det. Hällde ut allt, det smakade tonårsfylla.
Grejen är väl själva färgen, blir ju vackert i glaset och något nytt att prata om tex på en dejtJag har druckit det och ser att det säljs mycket (kontakt med den som importerar det) och jag förstår inte populariteten. Drack inte ens ur en flaska![]()
Exakt, det är inte värt 120 spänn... Jag drack iofs upp, men jag kommer definitivt inte köpa det igen.Man tillsätter färgämnet efter jäsningen. Typ 120 spänn flarran. Är väl mest en kul grej på tex dejten
Jag betalade betydligt mindre direkt från leverantören och tyckte ändå inte att det var prisvärt...Exakt, det är inte värt 120 spänn... Jag drack iofs upp, men jag kommer definitivt inte köpa det igen.
Var det verkligen så dåligt. Det är ju trots allt chardonnay-druvorExakt, det är inte värt 120 spänn... Jag drack iofs upp, men jag kommer definitivt inte köpa det igen.
Om jag dricker vin, vill jag att det ska vara gott.
Man spår att det blir en storsäljare i sommar när folk har semesterJag har druckit det och ser att det säljs mycket (kontakt med den som importerar det) och jag förstår inte populariteten. Drack inte ens ur en flaska![]()
Jotack, det märks att det ökar hela tiden!Man spår att det blir en storsäljare i sommar när folk har semester. Kanske den bli lika poppis som KIR blev på den gamla goda tiden. Alla skulle dricka KIR
![]()