Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sent åttiotal och in på nittiotalet var schabradorens heyday tror jag, vi hade också väldigt många runtomkring. Den utlimata familjehunden tyckte folk.För typ 20 år sedan Hade några stycken i min omgivning schabrador. Men idag verkar den inte lika poppis? Detta var ju innan doodle och poo.
Tbh tror jag det finns en hel del rottisar/dobbisar som är reggade som har lite blod från den andra rasen.Finns en cocker-pudelblandis i släkten. Tråkigare hund får man leta efter tycker jag, men ägarna (pensionärspar) trivs väldigt bra med tråkmånsen den föddes liksom som gubbe…
Jag är rottweilermänniska, och hade en gång i tiden en oreggad sådan som jag tog som omplacering. Enligt utsago fanns det nån % dobermann bak i stamtavlan, men rent för ögat så såg hon ut som en rottis. Hon var den underbaraste och vänligaste individen nånsin Massa energi men ingen som helst skärpa, och hade inget emot lata dagar i soffan samtidigt som hon hängde med på allt.
Tbh tror jag det finns en hel del rottisar/dobbisar som är reggade som har lite blod från den andra rasen.
Sent åttiotal och in på nittiotalet var schabradorens heyday tror jag, vi hade också väldigt många runtomkring. Den utlimata familjehunden tyckte folk.