blandraser

japp...han ställdes på en tvådagars i januari o fick ett cert o en EX:1.....nu får man börja om ....kastrat numera ju. :smirk:

nope!
då är han såld..... :angel:
jag har bara med mig Marre o scilla....henne ska jag fö sopa banan med.... :devil: :devil: :devil:

japp...så det e lika bra att du skippar att ställa på den ...tyvärr ,det blir bara pinsamt för er i panelen.

det gäller alla som har korthåringar!!!!!! :devil: :devil: :devil:

japp....det lär ju vara enda chansen att komma undan från att få rådäng i panelen.......... :devil:

*hoppas att ni glömt bort detta inlägg i januari :angel: :angel:*

*gulp* :crazy:

*kanske skulle fixa en smyg-lobotomering på HD o missf.??*

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
282
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
294
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 076
Senast: Badger
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 247
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar