Blähhhhhhhh

Gnist

Trådstartare
Jag är dyngsur :eek:




Skulle ju duscha Mollan och det gick ju bra fram tills hon var helt ursköljd..

Då passade hon på att smita ( :eek: ) och springa genom halva huset fullt skakande och ruskande på kroppen överallt = Dyblött på både väggar och golv.
När hon raceat runt ett tag så var det dags att hoppa upp och pussas med lilla matte = Dyblöt Gnist :crazy:

En blöt jämthundspäls innehåller m ä n g d e r med vatten :D
 
Sv: Blähhhhhhhh

:o
Jo, i vanliga fall, så har jag ju det, men även solen har ju sina fläckar :D :rofl:
 
Sv: Blähhhhhhhh

Hon är i alla fall ren, halvtorr och klorna är nyklippta :D

Så nu är hon så "piffad" inför en utställning, som en Jämte kan bli :rofl:
 
Sv: Blähhhhhhhh

Stäng dörrn, ge kommando om att stå still och håll i nackskinnet medan du torkar? :)
 
Sv: Blähhhhhhhh

kan man låta bli att bli dyngsur när man badar hund? mina står stilla men det har aldrig hänt att jag haft en torr fläck på kroppen efter ett bad...
 
Sv: Blähhhhhhhh

kan man låta bli att bli dyngsur när man badar hund? mina står stilla men det har aldrig hänt att jag haft en torr fläck på kroppen efter ett bad...

:rofl: Säger samma sak. Och min är varken stor eller har mycket päls. Men nog fan är jag lika blöt som hunden ändå efter att hon badat. :angel: :D
Och hon står också stilla. :D
 
Sv: Blähhhhhhhh

f´låt men
laughing-smiley-017.gif
:rofl:
laughing-smiley-017.gif
 

Liknande trådar

Övr. Hund :rofl: "BAD: Detta är en process där människorna blöter ner golv, väggar och dem själva. Du kan hjälpa dem genom att skaka dig...
Svar
7
· Visningar
1 084
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp