Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker 1-2 veckor verkar ok, så har förhoppningsvis de flesta haft tid att läsa igenom åtminstone ett kapitel. Dessutom kanske man behöver lite tid på sig att skaffa hem boken.
@Jannice "Jag sitter här i venten, och spelar lite dota, och pushar på och smeker, med motståndet jag leker"?
Ja men precis, och tycker att det är rätt stor spridning i listan vad jag ser iallafall?
@Mammas
Tid behövs kanske speciellt om boken inhandlas via nätet också. Det är ju bra att ha listan uppdaterad över kommande förslag sas.
Själv lär jag bara läsa sådana böcker jag kan låna / köpa för rabatterat pris / har hemma. Ekonomin tillåter inte riktigt för en massa inköp, sedan är min bokhylla redan översvälld. Måste ha en ny!
Jag tycker 1-2 veckor verkar ok, så har förhoppningsvis de flesta haft tid att läsa igenom åtminstone ett kapitel. Dessutom kanske man behöver lite tid på sig att skaffa hem boken.
@Blacksmithfarm åh. Älskar att första delen av lejoninnans sång är med. Då får jag en bra anledning till att läsa om den
Vad säger ni Magic and the Pagan-läsare, hur lång tid vill ni ha? Det är 180 sidor, ska vi säga t.o.m kapitel 11 (typ mitten) tills onsdag/torsdag?
Nr 6. Alanna the first adventureVilken av böckerna är det? Mvh lat och orkar inte klicka på länkar.
@tanten Är gärna med på En man som heter Ove också (läser Magic and the Pagan också...), den har stått och väntat i hyllan, men är nedpackad för tillfället eftersom jag ska flytta i början av veckan. Hänger på så gott jag kan och hinner.
Jag är på om jag får tag i den.Ove-boken: Om vi utsträcker tiden till nästa tisdag, den 10 juni - är fler med då?
Alltså. Läs kapitel 1-5 till den 10 juni.