Jag är också gärna med och har samma frågor som @SkorpSmulan , en liten "regelsammanfattning" eller så kanske vore bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det låter som en bra idé!
Förövrigt önskar jag olika typer av genres, och inte bara typ fantasy och vampyrer (och dylikt) som jag vet att t.ex. Mammas älskar (och som det var på goodreads). Lite variation helt enkelt. Sedan kan man ju bara hoppa över det man inte vill läsa, men är det typ fantasy tre gånger på rad så kommer inte jag vara aktiv i alla fall.
And agree with @Barret Jag läste typ 1-2 kapitel av GOT och pausade sedan.
@tanten Du behöver väl inte läsa på engelska, utan kan läsa samma bok fast på svenska?
Jaaa! Bra trådstart! Jag är på! Och @Mumorsan jag läser också GOT just nu, men det är verkligen en serie man behöver pausa från med lite m/m.
@Blacksmithfarm där det står Ett fjärran eko på nr 3 är det Rövardotter.
Och är jag jättesnurrig. Ska inte alla läsa samma bok? Blir det inte ännu snurrigare om alla läser olika. Eller är jag bara trööööög?
OKHar knåpat ihop ett litet förslag. Två böcker att välja på i varje omgång (självklart får man läsa alla)
Tycker ni att det är en okej lista? Ett av alternativen är engelsk som original, men förutom M and the P så finns det svenska översättningar.
- Magic and the Pagan, eller Meningen med hela skiten
- Eragon, eller Brobyggarna
- Cirkeln, eller Ett fjärran Eko
- Mistress of the art of Death (Dödens Mästarinna), eller En man som heter Ove
- Rövardotter, eller Hungerspelen