Efter att ha surat över att dammsugaren prishöjts och inte var med på rean ändå hos de flesta hittade jag den rejält mycket billigare hos helt otippad butik. Så även elvisp och strykjärnet jag ville ha. Nu ska jag sova 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halva priset på de trådlösa Skullcandy - hörlurarna jag suktat efter ett tag, så slog till. Lyckades även få hem lite kläder från Lager157 som de sålde för 24 kr/st!
Yep, precis den! Många som klagar verkar klaga på fraktkostnaden, och tja, den är ju som den är, men när det blir skriverier om dålig kundservice osv känner jag mig skeptisk, framförallt med tanke på vad kameran kostar.
Det är lite sådant som jag läst om och som får mig att tveka... Ska dock kolla om de har något betalningsalternativ som innebär att jag i så fall får kameran innan jag betalar, så att jag inte blir av med massor av pengar och sedan står där utan rätt kamera.Lite sent ute nu kanske men ändå...
Jag har inte köpt något dyrt från butiken men fick fel storlek på filter (med stora tumavtryck på glaset) när jag beställde. Returnerade, fick aldrig den storlek jag beställt från början och tyckte bemötandet var väldigt dåligt![]()
Det är lite sådant som jag läst om och som får mig att tveka... Ska dock kolla om de har något betalningsalternativ som innebär att jag i så fall får kameran innan jag betalar, så att jag inte blir av med massor av pengar och sedan står där utan rätt kamera.
Det är lite sådant som jag läst om och som får mig att tveka... Ska dock kolla om de har något betalningsalternativ som innebär att jag i så fall får kameran innan jag betalar, så att jag inte blir av med massor av pengar och sedan står där utan rätt kamera.