Blåbärshoppning!

W

wingil

Nu ska jag göra nått jag inte gjort sen jag var 7 år! Ska vara med på en blåbärshoppning i juni med mina två varmisar så de ska få prova på tävlingslivet :D enda som de kräver är vaccinationsintyg! haha man behöver inte ens ha vita ridbyxor på sig :D kommer leka järnet på 40 cm hinder med mina stora töser!

Sv: Blåbärshoppning!

kul lär vi ha.. oavsett om vi river banan eller kommer över för jag lär garva järnet :D lär ju vara massa småknattar på sina ponnisar och sen jag på mina damer på 165 och 170 :D vi kan hoppa över ponnisarna! haha

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
36
· Visningar
7 500
Senast: gulakatten
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 184
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 003
Senast: __sofia__
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 977
Senast: Lycan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka