Blää... måste ta mig ut en sväng, bröd, bak-/stekmargarin och nåt skojigt pålägg.

Rapport om temperatur -13 i morse när F började dagturen i hemvården. Enligt granne, har värmen nu stigit till -8...

Försökt få samma fart på pumparna i 65'akvariet som 105'an. Men jag ska gå in i verkstaden - läs badrummet och rota i bra ha grejer i akvarielådan, det kanske finns nån lagom pump där till det karet.

Det blev Coop nära nu i eftermiddag, för nödtorften + chips. Något måste man ju trösta sig med.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 144
Senast: IngelaH
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 464
Senast: Ajaj
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Dagbok En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok. Hackad natt där jag fått springa upp...
Svar
2
· Visningar
503
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår kväll, fick jag veta att F skulle komma redan 9.30 idag... så jag tänkte kravla mig upp halv nio o kolla på lite Property brothers...
Svar
3
· Visningar
642
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama