Björkviksritten

Keep on Dreaming

Trådstartare
Anmälningstiden har gått ut. Så, villka ska dit?
Antar att det blir rätt många :crazy:.

Jag ska iaf rida 80km på Raz Putin.

/Linnea

Sv: Björkviksritten

Förra året red jag 160 km där, i år ska jag grooma 160 km är det tänkt om mina ston kan vara så snälla och FÖLA innan!!! :D

Jag hoppas det blir många...det är väl roligt..:)

*För min del ska jag först koncentrera mig på att vara funkis på Hearitten..håller för fullt på med startlistan..Så roligt! ;)*

Till rönninge/rimboritten har vi funderat på, han är sent inriden så vi tyckte nybygget var lite för tidigt :)

Björkviksritten finns nu på Tidningen Ridsports site. Det är inte inte fullständiga resultat, men de främst placerade med tider.

Jag tippar härmed på att det bara finns en welshponny som gått 16 mil godkänt.

Han heter Miro, och hans ryttare heter Bosse Hansson.

Grattis Bosse och Miro till en väl genomförd 160 km-ritt i Björkvik!

Jag skickar stort grattis till min klubbkamrat Johanna Carlsson som red Ingrid Boströms Amigo till seger i går 160 km klassen!:bow:
Givetvis stort grattis till de övriga godkända!

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 515
Senast: Oknytt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 791
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka