Biter sönder buren...

S

SarahOlofsson

Nu börjar jag att tröttna på mitt lilla monster... Hon "skalar" av den vita färger på burgallret, vad kan man göra??? Jag har provat med bitterspray, tabasco och tandkräm men ingen fungerar... Jag blir galen för det låter så dant så jag inte kan sova utan måste stänga in henne på toaletten :o . Hon har hö, pinnar, bra mat, vatten, stor bur och får vara ute minst en timme om dage och skutta i lägenheten...

Sv: Biter sönder buren...

Vad är dte för djur? ;) Min kanin gillar inte saker som smakar vinäger... :)

Oj, nu jag såg att jag inte hade skrivit att det handlar om en lite KANIN flicka på 6 månader :idea:

Hade en kompis som hade sin kanin inne, hon fick oxå ställa in kaninen i ett annat rum på natten. Vet inte varför de brukar bli så, kanske är för att dom är natt djur. Jag har mina ute ja, lättast å tystast :smirk:

Mina marsvin biter bara när de har mkt energi och är uttråkade eller vill ha någonting.
Och de får nästna alltid vad de vill (ut eller mat) :D -dålig lösning säkert egentligen.
Hon har ingen kompis och kan inte få komma ut mer?

Ang att plasten åker av, jag har två burlock som är plastade och på den ena sitter det. På det andra gör det det inte, och det åker av på alla möjliga ställen nu med.

Problemet är ju att jag inte kan ha henne ute hela tiden eftersom jag har hund och när hon är ute måste han vara instängd... Det är även så att ju mer hon får vara ute ju värre blir hon när man väl stänger in henne... :(

ingen möjlighet att ha ninen utomhus? tror alla kaniner mår bäst av att bo i en utebur som är ordentligt anordnad :)
när jag hade kaniner förut så hade jag en skitstor bur på ben, båda kaninerna hade en "bo yta" på ca 70cm + balkong att sola sig på, trappa ner på deras utegård som va ca 2 m långt.
jag hade en hona å en hane, dom bodde i princip ihop, endast bodelen och nätet i "utegården" skiljde dem åt :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har en cockerspaniel på snart fem år som fortfarande inte vill vara helt själv. Lite bakgrundinformation: När han var 0-3...
Svar
3
· Visningar
1 817
Senast: MaddeBus
·
Träning Eftersom jag har allmänt tråkigt så tänkte jag se till att få igång en liten diskussion :devil: Lite nyfiken på hur ni skulle lösa...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 925
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV