BioShock Infinite

Sv: BioShock Infinite

Jaaaaaaag!

Fast det kommer nog dröja till nästa vecka. Men sen så ska ögonen bli fyrkantiga!
 
Sv: BioShock Infinite

Jag fick också det igår och hann spela några timmar innan sängen kallade :p
Nu hade jag tänkt spela lite till.. :)
 
Sv: BioShock Infinite

Jo :) har spelat en del nu, känns lite som att jag är på slutet, men om jag är det så känns spelet lite för kort för min del :/ får ju nästan hoppas det är lite längre :) (vågar inte säga var jag är i spelet då det finns risk att jag avslöjar något för de som inte har kommit lika långt)
Hur går det för er andra?
 
Sv: BioShock Infinite

Mnjä, jag måste nog uttrycka viss besvikelse faktiskt. Medioker story, hade väntat mig mer utveckling av handling och karaktärer, linjärt och stundtals märklig AI. Gillar däremot slutet, spelkänslan överlag, och visst är det otroligt snyggt.

Så sammanfattningsvis tycker jag att det är ett bra spel, absolut, men efter all hype hade jag nog förväntat mig lite, lite mer.
 
Sv: BioShock Infinite

Ja det var ett minst sagt oväntat slut och en för kort story kan jag tycka :p
Men ett spel värt att spela :)
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
720
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Dotterns rethosta (utan förkylning) vill inte släppa. Det är framförallt nattetid det är jobbigt - hon får sova ett par timmar, bara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 598
Senast: fejt
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp