billingeritten

R

ringen

är det några som anmält sig och ska rida bilingeritten :rofl:

själv ska jag rida 5 mil tävling.

Sv: billingeritten

Vi är anmälda. min lilla häst och jag. Hoppas det inte händer något oförutsägbart precis innan nu bara som det gjorde sist, innnan hökensås. Är ju min hemmaklubb som anordnar plus att det ligger endast 4 mil hemmifrån mej så det är ju perfekt för våran del!
/Emma S

Jag har lyckats övertala min chaffis att köra mig å pållen dit:D
Jag är anmäld till T 50 km, hoppas inget händer med hästen nu..

Kul att träffa bukefalister på ritten!

Sven och jag kommer till Billingeritten.. Vi skastarta 80 km.. Hur är underlaget.. Vi haraldrig ridit där förr.. :rofl::rofl::rofl:

:idea:hej gunnel vad roligt att du kommer med svennis till våran billingeritt, mjuka o härlig bana är det kommer dit med min lilla giggen
skall bli roligt att träffas igen.:banana:mycket bra makerad bana med proffsiga funktionärer jag tror du kommer bli helnöjd, övertala gära fler att följa med jag måste ju göra pr för min hemmaklubb:rofl:
må så gott kramar anne. ps hästen på bilden är jag och min nya 5 åring visst är han fin?:bump:

Gimmick och jag ska starta T80 ... för första :eek: gången. Men jag har hört att banan och underlaget ska vara bra, så det borde gå vägen. Möjligen att det kan bli lite rörigt (?) med många startande i T80 eftersom det är DM för 3 (!) olika distrikt och en deltävling i OnsalaCup.
Hoppas jag hinner träffa/prata med några av er där!
/Anne

Åh vad kul att äntligen få se Gimmick!
Hoppas att han ska dejta mitt sto någon dag...;)

Jag ska (om allt blir som jag tänkt mig) rida CR 50 med min Starlight.

Vad roligt att få se Gimmick in action, Anne!

Japp, synd att det inte blir samma klass men vi syns kanske.
Hon är lätt att känna igen, STORA näsborrar framifrån och bakbenen som ett O när hon travar bakifrån:D
Fast från sidan är hon rätt tjusig ! Giggen får nog anstränga sig ordentligt om han ska charma henne, ingen har lyckats än..misstänkt lagd åt andra hållet, favoriten här hemma är Tennessee:love:
lika bitchiga !

Jag och Sobra är anmälda till T80 km!:bump:
//Camilla

Åh vad kul att äntligen få se Gimmick!
Hoppas att han ska dejta mitt sto någon dag...;)

Gimmick brukar vara FÖR att dejta tjejer men som den kung han är håller han hov hemma och på gamlat vis får damerna komma förbi hans tron och niga vackert!:rofl::rofl:
Sedan ingår de i hans harem....:D
Jag kommer hålla alla tummar för Anne och Gimme!!
Gazca hejar givetvis på pappa!!
Jag kommer även hålla alla tummar för Kina och Devatchkah som också skall gå 80 km.
DV och Gimmick är mycket släkt!
Gimmick e:Ghazal ue: Red Baron
Devatchkah: e: Red Baron ue: Ghazal
Två röd-vita virvelvindar som sveper fram över Billingen den 18 aug!:d

Haha, det låter som om det skulle passa min dama:angel:

Oh ska Devatchkah vara med, kul! träffade dom på Simlångsritten. Mycket trevliga, både häst & ryttare:)

Fotade även Devatchkah

Bild121kopiera.jpg

Jag är anmäld med min häst lilla botanic till 50 t :) Någon som vet ungefär hur många som startar i den klassen? :) och är konkuranssen hård? :) Hört att banan är väldigt fin så ser fram mot att rida den:):D

Jag och Passion är anmälda till T50 =)

/ Sofie

Upptäckte nyss att startlistorna till Billingeritten ligger ute på www.distanslistan.com nu. Totalt 77 st anmälda fördelat på 35 st T80, 26 st i T50, 12 st CR50 och 4 st PP30.
Hoppas som sagt att träffa många där.
/Anne

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 556
Senast: Svartkatt
·
Dressyr Sandra Sysojeva har lagt ut denna film på insta, där hon rider med halsring och utan sporrar i piaff och passage. Hoppas fler...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
686
Senast: Snurrfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V