Billingeritten! Färska bilder!

Noteca

Trådstartare
Här kommer ett gäng bilder från dagens tävling! Som vanligt, är det någon som tar illa upp över att vara med på bild så säg till! Vill du ha eller låna en bild så fråga först!

Själv är jag nr 55, och vill tacka alla inblandade för en jättetrevlig ritt! Kammade hem 5:e plac i 50km T, och det gjorde ju inte saken sämre direkt! :bow:

http://medlem.spray.se/anderswittur/

Sv: Billingeritten! Färska bilder!

Vill tacka för en jättefin tävling.. Toppenfina ridvägar vacker natur.. ..välskyltade banor.. Trevliga funktionärer..och allasom hjälpte till.. Sven mår jättebra idag efter att ha gjort en fantastisk insatts igår.. när han kammade hem DM-Silvret för Närke.. Gissa om jag är stolt över min "lilla" häst.. En ritt vi gärna kommer tillbaka på nästa år.. :):bow::banana:

Grattis till er! Kul att ni tog silvret! Kan bara hålla med i övrigt angående ritten! KOmmer gärna tillbaka jag med!

Snygga bilder ... hoppas att det blir en ritt nästa år ... jag hoppas att vi kan ha något ekipage från Stockholms skärgård, Roslagen med då. Vi planerar för det...:rofl:

Vilka härliga bilder!
Det är så roligt att få se bilder från dom olika tävlingarna.Har inte haft någon häst att rida distans med den här säsongen men bilderna gör att jag kan njuta lite av ritterna i alla fall...här hemma framför datan! Så måste jag säga att ni hade häftiga emblem på jackorna och på hästtäcket. Först trodde jag att hästen var döpt till "hästen" men insåg att tjejen med jackan som det stod "slaven" på troligen hette något annat...Fick mig att dra på smilbanden så här på söndagseftermiddagen!:D
Ännu en gång Tack!
/Karina

:D

Har fått många kommentarer om jackorna :rofl: Alla tycker att det är kanonskoj!

/Slaven

Härliga bilder! Distans verkar så roligt måste nog pröva det någon gång !
Jackorna var ju roliga också :rofl:

Kul att vi kan glädja dej hemma istället då när du inte har någon häst att delta med! Det är ju därför vi delar med oss av bilderna, för att fler ska få glädje av dem än vi! :bump:

Haha, ja det är fler som undrat om hästen min heter "Hästen" men de, som du, inser ganska snart att så inte är fallet när de ser "namnen" på våra jackor... Det är ju inte så vanligt att man heter varken Slaven, Ryttar'n, Chaufför'n eller Fotografen :p

Distans är så härligt som det ser ut, fast lite jobbigare kanske! ;) Klart du ska prova om du är nyfiken!

Och vi har nog roligast av alla när vi ser alla andras förvåning och funderingar över de knasiga "namnen"! Det är kul när folk vågar fråga vad som menas! :D

:banana:är stolt över min hemmaklubbs fint arr ritt, bra kuperade ridvägar jätte fina funktionärer:idea:jätte glad över att giggen blev distriktsmästare och en fin placering, lilla kosea klarade sig ochså jätte bra på sin clear round med en liten duktig ryttarinna:rofl:
kram på er alla vi syns nästa år mvh anne

Oh vad roligt det ser ut. Den här tråden ska jag visa för min väninna för jag tror det är hon som sitter på fuxen, nunmmer 71.

Vet att hon var ute och tävlade då :D

Oh vad roligt det ser ut. Den här tråden ska jag visa för min väninna för jag tror det är hon som sitter på fuxen, nunmmer 71.

Vet att hon var ute och tävlade då :D

Oh yes, that´s me :) Hon skötte sig jättebra lilla Ossie :bump:

Åhh vad härliga bilder!
Jag skulle så gärna vilja rida den ritten, men i sista minuten så strök jag mig från T50 klassen.

Tycker helt klart att du ska vara stolt över din klubbs ritt, den har blivit en av mina favoriter numera! Grattis också till din hästs DM-titel! Var det du som red?

Synd, du missade en fin ritt! Du får ta det nästa år da!

Liknande trådar

Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 995
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var verkligen SÅ otaggad inför hopptävlingen, ångrade mig något så fruktansvärt att jag hade anmält mig och gick i flera dagar och...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: cassiopeja
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: Noteca
·
Distans Ja, ni kan väl det här redan om att säga till om ni inte vill vara med eller om ni vill låna någon bild! Vi i Team Lönnroos tackar...
Svar
15
· Visningar
2 096
Senast: Noteca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka