AHPP

Trådstartare
Hur har det gått, hittar inga resultat.

Har en liten fråga såg i start listan att det va en häst som startat på simlångsritten 120 km och ska det inte vara vila i 20 dagar. På distans listan står det vila till och med den 20/8, får den verkligen starta idag då? för om jag räknat rätt så är det 20 dagar idag och då är det ju bara 19 dagars vila. Är mest nyfiken för att få veta hur man räknar inte för att peka ut nån.

Sv: Billinge

Genomförde den Simlångsritten? Om den utgick innan 80km där och fick noterat i Gula Boken att den var ok då så är det 13dagars vila som gäller.

Nej den utgick inte på 80 km utan senare. och på Distanssidan står det vila till och med den 20/8. Blir bara 19 dagar om jag räknat rätt som är vila, men man kanske får starta på 20 dagen. Så hur räknar man

Väldigt vad skarpögd du är. Men hästen jag tror du tänker på kom inte till start.
Antagligen upptäcktes väl missen innan.

Som alla säkert redan sett finns resultaten nu på hemsidan!

Tråkigt att det blivit fel på vem som fick BC. Rätt ska vara nr 2, Emma Svanäng på Ma El Hero!

Ber tusen gånger om ursäkt för missen med Best Condition. Ändrade på resultatlistan så fort jag fick kännedom om felet. Grattis Emma och Ma El Hero till det hedersamma priset.

Skånetöserna tackar för en välarrangerad ritt och en rolig och utmanande bana, vi passade på att njuta en extratimme av den underbara naturen.
Men välskodda kom vi till slut i mål!

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 921
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 034
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 880
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar