Billigt sadelskåp

MaRomer

Trådstartare
Ska investera i ett sadelskåp. Vill ha ett i plast.

Men vart hittar man de billigaste? Har hööks å Börjes slutat sälja? Har för mig jag sett hos dem tidigare.

Och nej jag har varken tid eller ork att bygga ett ;)

Hööks hade ett "billigt" sist jag tittade. Själv hade jag hellre köpt ett nytt i plåt/alu som finns för samma pengar idag och som håller sig snygga och stabila under en betydligt längre tid.

Nord Box finns det något som heter. Vet inte vad det finns för ÅF av de, men det är iaf ytterligare ett märke av plastboxar. Letar själv efter ett billigt nu också...

brukar komma ut några begagnade hööks skåp lite då och då om det är intressant.

jag tycker att plats skåpen ofta är lite väl rangliga och de billiga jag sett har inte haft den bästa förvaringen.

jag har ett master plyfa skåp, rivit ur hälften av inredningen så att man får plats med båda sadlarna och tränsen :angel:, men har man breda sadlar så är det svårt att få in dem i vilket skåp som helst,verkar som att de oftast bara är gjorda för att rymma en sadel även om de har 2 hängare..
så åker du ofta med 2 sadlar av bredare modellen så är det kanske värt att skaffa en större modell på skåp.

brukar komma ut några begagnade hööks skåp lite då och då om det är intressant.

jag tycker att plats skåpen ofta är lite väl rangliga och de billiga jag sett har inte haft den bästa förvaringen.

jag har ett master plyfa skåp, rivit ur hälften av inredningen så att man får plats med båda sadlarna och tränsen :angel:, men har man breda sadlar så är det svårt att få in dem i vilket skåp som helst,verkar som att de oftast bara är gjorda för att rymma en sadel även om de har 2 hängare..
så åker du ofta med 2 sadlar av bredare modellen så är det kanske värt att skaffa en större modell på skåp.

Åker bara till tävling med en sadel. Likaså träning.

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla...
Svar
9
· Visningar
472
Senast: Blyger
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
641
Senast: Luzzan
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
483
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka