Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De ska träffa fler intressenter så att ta med sig hunden är inte aktuellt.Jag hade tittat på hunden, sovit över och tagit med den samma dag jag åker hem. En natt till hos fd ägaren borde gå att ordna?
Nä, bara ta med dig mycket kläder och täcken, både till dig och hundenSka kolla förslaget. Är det för kallt att sova i baksätet på bilen annars tro?
Är du i Uppsala? I förra veckan var det -12. Temperaturen går ner under noll varje natt. Jag skulle inte sova i bilen.Nä, bara ta med dig mycket kläder och täcken, både till dig och hunden
Oj, då är det nog inte så lämpligt Tänkte att det var max -5Är du i Uppsala? I förra veckan var det -12. Temperaturen går ner under noll varje natt. Jag skulle inte sova i bilen.
Det kan det vara. Just nu är det bara -2. Men sedan mitten av februari har temperaturen svängt väldigt från dag till dag. Plötsligt blir det riktigt kallt, nästa dag kan det vara tio grader varmare. Så det är svårt att förutse.Oj, då är det nog inte så lämpligt Tänkte att det var max -5