Billigaste kastrering

F

Flora85

Jag håller på att ringa runt lite och höra mig för vad det kostar på olika ställen i Skaraborg att kastrera katter. Någon som vet något billigt ställe? Har både en hona och två hanar. Tacksam för svar. Det billigaste jag hittat nu är 750kr/375 eller 720/400

Sv: Billigaste kastrering

Jättebilligt ju! Mina honor kostade 960 styck, och det tyckte jag var helt ok pris.

Jag tyckte också att det lät billigt. Sist betalde jag 500:- för en hankatt.

Något måste väl veterinären få betalt för utfört arbete och diverse material och preparat som krävs. Det där är jättebilligt!

Det är väldigt billigt. Veterinärerna subventionerar redan kastreringarna, för gör man någon annan slags operation brukar bara den del som avser narkosen kosta minst 1000 kr, ofta närmare 2000.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 298
Senast: Marvin
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Orolig katt i bil
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka