Billigare alternativ till paddock?

Sv: Billigare alternativ till paddock?

Kravet är att det ska kunna gå och hoppa i den, rida i alla gångarter då såklart.
Ska gå att använda även under vinter helst.:)

Sv: Billigare alternativ till paddock?

Jag stängde in en 20*40 bana pǻ min åker, där de växer som sämst.De var lite gräs där och är fortfarande lite men de mesta har försvunnit pga väl använd. Det bästa är att den lutar lite (hela åkern lutar lite), så när det regnar mycket på hösten/våren blir det aldrig jättelerigt där.
De negativa är att på våren tar de länge innan snön smälter från banan bga ridbanans position.

När jag kommer att flytta hästarna till ett annat stall, mitt eget som jag kommer att bygga och bli klar med inom några år. Ska jag också bara stänga av på en åker. Tycker det blir enklast så...Kan hästarna gå där och beta ner lite nuoch då...

Liknande trådar

Kropp & Själ Ni som har stora(!) problem med ögontorrhet... Min bättre hälft är kroniskt ögontorr efter laseroperation, och använder Hylo Duo...
Svar
3
· Visningar
193
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Nja, äga bil äter snabbt upp besparingen. Jag drömmer om ett boende som inte kräver bil. Men det är inte något alternativ för mig om jag...
Svar
18
· Visningar
388
Senast: lil-sis
·
Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
326
Senast: Fetaost
·
Utrustning Hästen är överkänslig mot gummi/silikon men skulle behöva bettskivor pga känslig hud. Finns det några alternativ?
Svar
9
· Visningar
657
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama