Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja jag vet inte varför. De har nästan inga westernsaker kvar där ju. De kanske ska byta sortiment eller något fast grejerna har varit borta hela sommaren åtminstone. Tycker hemsidan är lite dålig över lag, om jag får fortsätta gnälla lite, haha
Det fanns bara en i katalogen vad jag kan se, den kostar 269 kr.
Står så här: Med 1" fiberstoppning och är uppbyggd med ytterligare 1" framtill. Tygklädd och läderskodd. Cutback. Strl 32"-32".
grejjerna finns kvar på hemsidan, men det ligger inte kvar under "western" utan man får göra en sökning istället. Jag har för mig att just den paden finns i blårutigt eller grönrutigt... jag tycker dock den är på tok för "sladdrig".
Skola & Jobb Vet ej faktiskt. Det har ju varit julledigt nu så inte haft någon att fråga men ska ta det under veckan och meddela att jag inte kommer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.