Billiga Built up paddar

JessicaM

Trådstartare
Hej hopp

Märkte att börjes inte längre säljer western paddar. Undrar om ni har några tips vart man kan köpa billiga Built up paddar?

Man får säkert inte skriva det här så pm:a mig gärna :)

Sv: Billiga Built up paddar

Det gör de väl...?:confused: Har för mig jag såg paddar där när jag var där häromdagen.

Hittar inget på deras postorder iallafall. Jag bor ju tyvärr alldeles för långt bort från butiken..

Börjes har paddar men de har tagit bort dom från hemsidan av någon anledning.

Kanske kan du be dem skicka en katalog, och sen beställa ur den? :)

Ja jag vet inte varför. De har nästan inga westernsaker kvar där ju. De kanske ska byta sortiment eller något fast grejerna har varit borta hela sommaren åtminstone. Tycker hemsidan är lite dålig över lag, om jag får fortsätta gnälla lite, haha ;)

Alla saker finns iaf i 2010 års katalog :)

Beställde nyss katalogen.

Finns det någon ny built up pad i 2010 katalogen? Jag vet att de hade en som var blå/svart eller samma i grön/svart..

Den är svart med blått rutmönster (tunna linjer) o svart skoning vid manke och nedtill.

Det fanns bara en i katalogen vad jag kan se, den kostar 269 kr.
Står så här: Med 1" fiberstoppning och är uppbyggd med ytterligare 1" framtill. Tygklädd och läderskodd. Cutback. Strl 32"-32".

grejjerna finns kvar på hemsidan, men det ligger inte kvar under "western" utan man får göra en sökning istället. Jag har för mig att just den paden finns i blårutigt eller grönrutigt... jag tycker dock den är på tok för "sladdrig".

Sladdrig?? Gud när jag fick hem den var hela padden hård som sten! hehe olika man tycker

Men du kanske inte menade built up padden..

Vart kan jag få tag på bra built up paddar som inte är stenhårda??? Pm:a gärna om man inte får skriva i tråden(!)

Jaha där ser man :) Undrar varför de har ändrat. Dumt.

jo det var bulit up-paden jag menade. Den jag fick när jag köpte från börjes är som en sadelfilt i "konsistensen" :mad:

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 753
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
655
Senast: Hermelin
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
1 260
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 846
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30