Billiga bakselar JIPPI!!!!

C

cakeoncake

Hej!
Vet ni att lillhästenistav har satt ned priset på bakselar till 320,- ???? Dom är faktisk krafiga och bra ochså! Tänk att något blir billigare för en gångs skuld! (Tror dom har kostat nästan 600,-) Nu har "alla" råd med baksele til sina arbetande pållar :bump: :bump: :bump: :rofl:

Ajjemen. Jag bara går och väntar på att min baksele ska komma!!! :bump:

Väntar också...
De har ju varit slut ett tag men jag står på väntlistan.

Nu har jag också beställt en... :)
Dom kommer ju att undra varför dom plötsligt säljer så många bakselar :D

Har ni fått bakselarna än? Hur var dom i storlek och går det justera något?
/Hawaii

Jepp, jag har fått! Stor justerbarhet i alla storlekar. Shettis fex passar mini till stooor shettis, och full passar nordsvensk till liten häst / stor ponny! Dom har extra tjockt och fodrat bakstycke, enda nackdelen är att dom har mässingspännen, så om man har "silver"-spännen på selen passar det ju inte helt.. Men beslagen är krafiga och håller.

Jag har inte fått min än, dom sa att den skulle komma i slutet av februari, så den kommer nog när som helst.

Hej!

Nån som vet vad HMC står för? Den verkar inte vara svensktillverkad, då kanske man ska se upp med kvaliteten...
Jag har en omvänd travbrösta som baksele till min shettis, den kostade 160 kr och jag tyckte det var en bra ide. Fast bara en rem över ryggen/baken och spännet på fel sida men det fungerar utmärkt ändå!
Men till min fjording får jag hitta på nåt annat, kanske ska köpa bakselen som lillhästen i stav har, men jag är inte nöjd med själva selen så jag väntar ett tag med köp av baksele.

M. v. h. Lisa

När beställde du din?? Jag väntar oxå på min sele.
Till mig sa dom aldrig när den skulle komma.
"Vi ringer när den kommer" var det enda dom sa......

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 242
Kropp & Själ Gör en liten smygpremiär på senior, med en gnälltråd :o Jag är så trött på alltihop just nu. Jag försöker "gilla läget" som vanligt...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 982
Senast: vallhund
·
Hästmänniskan Tänkte se om någon klok människa kan se lösningen på mitt problem för i morgon fortsätter min mardröm jag haft i snart 6 års tid och jag...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
70 414
Senast: anglahund
·
Körning I senaste Ridsport finns en artikel om körningen. Det är Christer Pålsson som reagerar på bristen av utveckling inom körningen. Han har...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka