billig mobil

gunhild

Trådstartare
Hej. Då min samsung är trasig och jag tycker den blev för dyr att laga så behöver jag en ny. Vill byta abbonemang så småningom och tänker därför köpa en hyffsat billig att ha så länge. Krav: max 1500:- inga knappar, kunna kolla facebook och mail samt lyssna på spotify. Vilket märke/modell kan ni rekommendera som har detta?

Hej. Då min samsung är trasig och jag tycker den blev för dyr att laga så behöver jag en ny. Vill byta abbonemang så småningom och tänker därför köpa en hyffsat billig att ha så länge. Krav: max 1500:- inga knappar, kunna kolla facebook och mail samt lyssna på spotify. Vilket märke/modell kan ni rekommendera som har detta?

Jag har nyss köpt en huawei. Ascend Y530 heter modellen. Jag var tvungen att akut-köpa en telefon en månad då verkligen en telefon inte var med i budgeten. Jag gav under 1300 för telefonen. Och jag är helt okej nöjd med den. Ett minneskort i telefonen så har den allt jag vill ha.
Jag har varit trogen Ericsson / Sony användare sedan jag skaffade min första mobiltelefon, men blev LESS när förra telefonen bara strulade, och maken har också en sony som bara strular.

Huawein har helt okej kamera med blixt, ficklampa och är användarvänlig att surfa med. Det enda negativa jag kan säga är att den är litelite för stor för mina små händer... men helt klart en vanesak.

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 637
Senast: Inte_Ung
·
Fordon ...och så kom den till slut, kanske inte exakt bleka dödens minut, men minuten när peugoten gav upp. Den rullade i drygt 40 000 mil och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 329
Senast: 95johsv
·
IT & mobiler Jag är väldigt sugen på att byta ut min iPhone SE mot ny telefon med en bra kamera, men jag vill inte lägga ner allt för mycket pengar...
2
Svar
24
· Visningar
2 362
Äldre Kommer behöva köpa ny mobil pga min nuvarande måste laddas 2-3 ggr per dag. Mina krav: - max 4000 - bra batteritid (alltså laddas max en...
Svar
15
· Visningar
1 389
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama