Billig effektiv hårspray

karamelldrottningen

Trådstartare
Stort utbud och ändå är det så svårt att hitta.
Inget som kommer att användas dagligdags utan mer speciella tillfällen eller när andan faller på.
Har provat att platta håret med gav upp så det blir så äckligt efter ett tag. Har lockigt hår och de vill gärna ta över.

Hårspray som framförallt håller frisyren på plats och inte släpper fram lockarna. Och inte känns äcklig med en märklig formula. Prisnivå under 100 kr.

Finns det ens?

Stort utbud och ändå är det så svårt att hitta.
Inget som kommer att användas dagligdags utan mer speciella tillfällen eller när andan faller på.
Har provat att platta håret med gav upp så det blir så äckligt efter ett tag. Har lockigt hår och de vill gärna ta över.

Hårspray som framförallt håller frisyren på plats och inte släpper fram lockarna. Och inte känns äcklig med en märklig formula. Prisnivå under 100 kr.

Finns det ens?

Elnett, alla stylisters favorit. Finns i olika fasthet och gör inte håret kletigt.

Sebastian har också bra spray men då är priset ett annat.

Elnett är utan tvekan den bästa hårsprayen, jag tycker tyvärr den luktar tant...men det försvinner snabbt. Sitter kanske kvar lite om du sniffar i håret, men det behöver man ju inte göra ☺️

Den är superbra men luktar så hemskt tycker jag 😰

Elnett är utan tvekan den bästa hårsprayen, jag tycker tyvärr den luktar tant...men det försvinner snabbt. Sitter kanske kvar lite om du sniffar i håret, men det behöver man ju inte göra ☺️

Jag har inga problem med doften, den försvinner som sagt snabbt. Plus att jag tål den trots astma som blivit värre med åren... jag kan inte spraya med en parfymbomb som sitter kvar.

Jag har inga problem med doften, den försvinner som sagt snabbt. Plus att jag tål den trots astma som blivit värre med åren... jag kan inte spraya med en parfymbomb som sitter kvar.
Nä, jag håller med om det. Det är ju ändå en diskret doft, många andra hårspray luktar förfärligt kemiskt ist. Hellre tant i väldigt kort tid än en kemisk skunk en hel dag 😅

Jag VET att det var hårspray du efterfrågade, men jag vill ändå tipsa om den här:
20211216_080228.webp

Den är helt suverän och det enda som någonsin fått mot hår att göra som jag vill. Plus att den luktar axe= gott. (Såg inte tandkrämsfläckarna framför den förrän nu och orkar inte gå och ta ett till foto...🙈😁)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka