Bildtråden

Promenad i kvällssolen 🥰

IMG_5427.jpeg
 
Efter ett pass på töm på banan där han var lika dramatisk som en skådespelare på kungliga dramatiska teatern (ja, jag var så elak att jag inte lät honom välja tempo själv) så kunde vi skritta ut lugn och förvånansvärt avslappnat i skogen ✌🏻
Är så roligt att se att han blivit så jämt och fint musklad trots arbete ca 3 dagar/vecka och mest från marken. Han var väldigt ojämn när han kom till mig, väldigt svag och dåligt musklad över höger sida.

IMG_5465.jpeg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
771
Senast: swemale
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
461
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 611
Senast: gammalek
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp