Bildtråden

IMG_5212.jpeg
 
I kväll var monstren i vinbärsbuskarna tillbaka igen. De har varit på semester i några veckor men nu när det var lite svalare och blåsigt så ville de nog gömma sig i buskarna för att hålla värmen 😆
Cool är övertygad om att det ska komma någon och bita han i hasorna så fort han vänder ifrån buskarna, han blir så snabb att han springer ifrån kameran 😂

IMG_5231.jpeg
 
I kväll var monstren i vinbärsbuskarna tillbaka igen. De har varit på semester i några veckor men nu när det var lite svalare och blåsigt så ville de nog gömma sig i buskarna för att hålla värmen 😆
Cool är övertygad om att det ska komma någon och bita han i hasorna så fort han vänder ifrån buskarna, han blir så snabb att han springer ifrån kameran 😂

Visa bifogad fil 150297
Min hade samma idag på töm, ibland försöker även aliens kidnappa henne då hon åker rätt upp 😂👍
 
Ja 😍
Så tacksam över att ha allt på samma ställe. Bra hagar, kompisar, ridvägar, ridbana, ridhus, tränare på plats. Det är lyx 😍
Smidigt! Förstår jag är toppen! 😃 fina, härliga och kuperade hagar har vi med- nuvarande har ju en slänt som blir mjuk när hösten är förjävlig men grindhålet är fantastiskt! Går att ha lågskor läääänge där! Och sluttar vackert mot sjön 😍 och stallkompisar med (en är en av mina bästa vänner sen länge så det är extra kul 🥰) finfina ridvägar och sjö, bra ridbana med möjlighet att ta ut tränare (gjorts tidigare) det enda vi inte har är ridhus- men det är inte många dagar jag saknar det faktiskt 😁☺️. Värdesätter också spolspilta och fikarum med alla bekvämligheter man kan behöva 😊. Låter som vi båda har det toppen! :)
 
Senast ändrad:
Smidigt! Förstår jag är toppen! 😃 fina hagar och stallkompisar med (en är en av mina bästa vänner sen länge så det är extra kul 🥰) finfina ridvägar och sjö, bra ridbana med möjlighet att ta ut tränare (gjorts tidigare) det enda vi inte har är ridhus- men det är inte många dagar jag saknar det faktiskt 😁☺️. Värdesätter också spolspilta och fikarum med alla bekvämligheter man kan behöva 😊. Låter som vi båda har det toppen! :)

Verkligen 😄
Det är då skönt när man hittar rätt både för sig själv och sin häst ❤️
 
Verkligen 😄
Det är då skönt när man hittar rätt både för sig själv och sin häst ❤️
Ja visst är det så! Min stormtrivs och jag med för det mesta (annars hade jag nog inte stannat kvar ;) ) och älskar kontrasterna mellan att vara ensam och när det är full aktivitet :). Hade länge häst hemma på mammas gård vilket också var underbart på sitt sätt 🥰
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: swemale
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
457
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 603
Senast: gammalek
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp