Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte bars min häst som blir less på sin matte med fotande kanskeVisa bifogad fil 150268
Någon tyckte halten för foto-tillfälle var för långtråkig, stilla kan man vara när man sover
Jag är van vid hennes mare-stare så fort jag ber henne stanna och se söt ut för kameranInte bars min häst som blir less på sin matte med fotande kanske
Min hade samma idag på töm, ibland försöker även aliens kidnappa henne då hon åker rätt uppI kväll var monstren i vinbärsbuskarna tillbaka igen. De har varit på semester i några veckor men nu när det var lite svalare och blåsigt så ville de nog gömma sig i buskarna för att hålla värmen
Cool är övertygad om att det ska komma någon och bita han i hasorna så fort han vänder ifrån buskarna, han blir så snabb att han springer ifrån kameran
Visa bifogad fil 150297
Ja det är märkligt det där!Min hade samma idag på töm, ibland försöker även aliens kidnappa henne då hon åker rätt upp
Härligt! Samma hos oss, visst är det guld värtSå glad över alla fina ridvägar vi har
Visa bifogad fil 150532
Härligt! Samma hos oss, visst är det guld värt
Smidigt! Förstår jag är toppen! fina, härliga och kuperade hagar har vi med- nuvarande har ju en slänt som blir mjuk när hösten är förjävlig men grindhålet är fantastiskt! Går att ha lågskor läääänge där! Och sluttar vackert mot sjön och stallkompisar med (en är en av mina bästa vänner sen länge så det är extra kul ) finfina ridvägar och sjö, bra ridbana med möjlighet att ta ut tränare (gjorts tidigare) det enda vi inte har är ridhus- men det är inte många dagar jag saknar det faktiskt . Värdesätter också spolspilta och fikarum med alla bekvämligheter man kan behöva . Låter som vi båda har det toppen!Ja
Så tacksam över att ha allt på samma ställe. Bra hagar, kompisar, ridvägar, ridbana, ridhus, tränare på plats. Det är lyx
Smidigt! Förstår jag är toppen! fina hagar och stallkompisar med (en är en av mina bästa vänner sen länge så det är extra kul ) finfina ridvägar och sjö, bra ridbana med möjlighet att ta ut tränare (gjorts tidigare) det enda vi inte har är ridhus- men det är inte många dagar jag saknar det faktiskt . Värdesätter också spolspilta och fikarum med alla bekvämligheter man kan behöva . Låter som vi båda har det toppen!
Ja visst är det så! Min stormtrivs och jag med för det mesta (annars hade jag nog inte stannat kvar ) och älskar kontrasterna mellan att vara ensam och när det är full aktivitet . Hade länge häst hemma på mammas gård vilket också var underbart på sitt sättVerkligen
Det är då skönt när man hittar rätt både för sig själv och sin häst