Bildtråden

❤️
 

Bifogade filer

  • 20240626_143556.jpg
    20240626_143556.jpg
    456,7 KB · Visningar: 82
Igår var en sorglig dag. Vår fina fina lilla shettis som vi har haft äran att få låna fick somna in efter några dagars kämpande mot koliken. Han blev bättre och bättre för att igår morse bli dålig igen. Sorgen och saknaden är stor, speciellt hos barnen. 23 år blev han och pigg och glad ända till de sista dagarna 💔💔💔💔💔

IMG_4339.jpeg
 
Dottern med sin ponny trimmade lite på banan ingår kväll 💕
Himlen öppnade sig just när de skulle börja trava men vad gjorde det när ponnyn skötte sig som den prinsessa hon är. Hon brukar dra iväg ut från banan när hon tycker det blir för tråkigt/jobbigt men inte denna gång. Gjorde fina galoppfattningar och avsaktningar utan att dra iväg 👌🏻 Övning ger färdighet!

IMG_4941.jpeg
 
Stort steg för oss idag när vi lastade och körde till ett ridhus där vi aldrig varit innan, sen lastade vi och åkte hem. Det är första gången vi åker iväg och lastar ur/i på främmande plats och B skötte sig så himla bra. Det var mycket att titta på men det tog inte många minuter innan hon klev på när vi skulle hem.

Screenshot_20240716_153304_Gallery.jpg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
755
Senast: swemale
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
436
Senast: Snurrfia
·
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 560
Senast: gammalek
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 075
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp