Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle inte kalla den smällfet
Nä, inte jag heller!Skulle inte kalla den smällfet
Skulle inte kalla den smällfet
Vad än man vill kalla henne så är hon på tok för tjock. men det får vara så nu.Nä, inte jag heller!
Det går ju inte att göra en korrekt hullbedömning utifrån ett foto. Den man mycket väl vara för tjock. Men det är inte så mycket att det direkt syns på fotot.Vad än man vill kalla henne så är hon på tok för tjock. men det får vara så nu.
Nej, jag vet. Man lär känna och se ur flera vinklar för att bedöma korrekt.Det går ju inte att göra en korrekt hullbedömning utifrån ett foto. Den man mycket väl vara för tjock. Men det är inte så mycket att det direkt syns på fotot.
Glad midsommar en dag i förväg!
Visa bifogad fil 147766
Hon gör sig riktigt bra på bildSå fin huvudbild och häst
Visa bifogad fil 148211
2 minuter efter att vattnet var påfyllt
Han har sin vanliga vattentunna i en pall med kragar runt. Men sambon ville att han skulle ha vatten nere vid grinden så han inte behöver gå upp till vattnet för han står mycket vid grinden. Men han välte den ena direkt och badade hovarna i den andra. Så det var sista gången han fick hink löst. Har fått sätta fast hinken i boxen ocksåMåste ha alla badkar på pallar här för en badar i dem annars
en balja i hagen är inte ens tänkbart