Bildtråden

Här är iallafall en smällfet Haflinger 🫣

IMG_8918.webp
 
Det går ju inte att göra en korrekt hullbedömning utifrån ett foto. Den man mycket väl vara för tjock. Men det är inte så mycket att det direkt syns på fotot.
Nej, jag vet. Man lär känna och se ur flera vinklar för att bedöma korrekt.
Hon har alltid varit väldigt slimmad för jag fodrat henne så. Nu äter hon lite gräs och rids inte så jag tycker hon är otroligt tjock även på bild 😅
 
Måste ha alla badkar på pallar här för en badar i dem annars 🥲
en balja i hagen är inte ens tänkbart 👀
Han har sin vanliga vattentunna i en pall med kragar runt. Men sambon ville att han skulle ha vatten nere vid grinden så han inte behöver gå upp till vattnet för han står mycket vid grinden. Men han välte den ena direkt och badade hovarna i den andra. Så det var sista gången han fick hink löst. Har fått sätta fast hinken i boxen också
 

Liknande trådar

Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
2 3
Svar
42
· Visningar
2 187
Senast: Nikan
·
IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
116
Senast: Lyan
·
Mat Jag har fått massor med spetspaprika i år. Det mesta är grönt fortfarande, några har hunnit bli gula. Vad kan jag göra med de gröna...
2
Svar
30
· Visningar
702
Senast: sthu
·
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
802
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp