Bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är iallafall en smällfet Haflinger 🫣

IMG_8918.webp

Det går ju inte att göra en korrekt hullbedömning utifrån ett foto. Den man mycket väl vara för tjock. Men det är inte så mycket att det direkt syns på fotot.
Nej, jag vet. Man lär känna och se ur flera vinklar för att bedöma korrekt.
Hon har alltid varit väldigt slimmad för jag fodrat henne så. Nu äter hon lite gräs och rids inte så jag tycker hon är otroligt tjock även på bild 😅

Måste ha alla badkar på pallar här för en badar i dem annars 🥲
en balja i hagen är inte ens tänkbart 👀
Han har sin vanliga vattentunna i en pall med kragar runt. Men sambon ville att han skulle ha vatten nere vid grinden så han inte behöver gå upp till vattnet för han står mycket vid grinden. Men han välte den ena direkt och badade hovarna i den andra. Så det var sista gången han fick hink löst. Har fått sätta fast hinken i boxen också

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Snart är det jul och jag är på jakt efter böcker åt min 4-åring. Det vi är ute efter är böcker med illustrationer. Där det händer...
Svar
15
· Visningar
281
Senast: Badger
·
Gnägg Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Svar
15
· Visningar
1 048
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt...
2
Svar
36
· Visningar
2 916
Senast: Cambrie
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
33 34 35
Svar
698
· Visningar