Novalisa 12 Okt 2022 #483 En gammal bild som dök upp i mitt flöde. Skulle ta bilder till julkort, men fick ta rätt många eftersom islandshästen lekte pajas på de flesta!
En gammal bild som dök upp i mitt flöde. Skulle ta bilder till julkort, men fick ta rätt många eftersom islandshästen lekte pajas på de flesta!
villhöver 15 Okt 2022 #489 Ösregn på morgonen men sen lättade det upp och blev fint, jag red tom i bara t-shirt!
Andromedae 16 Okt 2022 #493 Minen man får när man säger att det är dags att klippa manen som vildhästen sparat ut åt sig själv. (Matte är väldresserad så i slutänden blev det bara toppat istället för kort.)
Minen man får när man säger att det är dags att klippa manen som vildhästen sparat ut åt sig själv. (Matte är väldresserad så i slutänden blev det bara toppat istället för kort.)
prinsessfeminist 16 Okt 2022 #494 Så jobbigt att störa med kvällshö när min kompis redan lagt sig för att slappa.
Morces 17 Okt 2022 #497 Två-tre veckor kvar innan killen går på vintervila. På bilden har vi precis travat över bommar första gången med ryttare på ryggen. Heja!
Två-tre veckor kvar innan killen går på vintervila. På bilden har vi precis travat över bommar första gången med ryttare på ryggen. Heja!
iNHALE Trådstartare 17 Okt 2022 #499 Skönt att komma in från regnet en liten stund även om det innebär att man får benen tvättade.