Jag känner igen känslan, varför är många respektive så urkassa på fotografering?Jag: "Du får gärna fota lite om du vill."
Sambon: "Jag har fotat "
(Det enda) fotot i fråga:
Visa bifogad fil 95964
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner igen känslan, varför är många respektive så urkassa på fotografering?Jag: "Du får gärna fota lite om du vill."
Sambon: "Jag har fotat "
(Det enda) fotot i fråga:
Visa bifogad fil 95964
Ja det kan man fråga sig. Min sambo är ju dessutom hobbyfotografJag känner igen känslan, varför är många respektive så urkassa på fotografering?
I know the feeling, har fått lära killen att inte hugga av ben, huvud eller armar.Jag känner igen känslan, varför är många respektive så urkassa på fotografering?
Jag har börjat säga åt den som ska ta kort att den får filma istället. Annars får man 5 kort där 1 kanske går att visa.Jag känner igen känslan, varför är många respektive så urkassa på fotografering?
Det är som att folk tror att filmen ska ta slut som förr i tidenJag har börjat säga åt den som ska ta kort att den får filma istället. Annars får man 5 kort där 1 kanske går att visa.
Från fjordhästridläger. De har nummer inklippta på rumpan. Men ja, ibland tar det tid att gå runt och leta efter rätt häst.Hur lyckas man hitta rätt häst
Jag känner igen känslan, varför är många respektive så urkassa på fotografering?
Eller hur! Jag tar en del bilder åt andra, men vem ska ta åt mig?Man får lära dem
Min sambo har noll hästintresse men är en hjälpsam och godhjärtad person som ofta är med till stallet. Han har lärt sig fota och filma väldigt bra, örinen framåt, stå jämt på alla fyra, lärt sig se när hästen går bra