Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Men va fina då! :) Hoppas på att min dotter kommer fortsätta vara intresserad hästar och kommer vilja lära sig rida så vi kan rida tillsammans! Hon är bara 2 år nu men är med och fixar med hästarna och åker runt på min 7 åring ibland och hon älskar det! :D

Är hon 2 år redan, din tjej?! Herregud så fort tiden går!
Det är nu det är dags att skaffa en Shettis ;)

Är hon 2 år redan, din tjej?! Herregud så fort tiden går!
Det är nu det är dags att skaffa en Shettis ;)

Ja visst! O vart de 2 åren tagit det har jag inget bra svar på :D:p

Haha hon har ju Ljómi sen ;) Det skiljer ju bara en månad mellan dom så det blir lagomt att börja rida in honom för henne ;) haha

*KL*

1545947_10203680962894056_168408546_n.jpg

1975234_10203680957173913_707933598_n.jpg

Bilder från senaste gången min bebis blev riden. Han börjar bli fin nu mitt hjärta :love:

Vilken ljuvlig unghäst! Dessutom riden föredömligt, verkligen roligt att se!

Tack :) Ridningen får jag skicka vidare omdömen om då det inte är jag som rider in honom :)

Han ser verkligen jättefin ut! Mycket mycket finare under ryttare än de andra bilderna du visat:o.

KL

Jag rider inte renodlad dressyr längre, men nog är det mycket dressyr i islandsridning också! Här lite bilder från dagens uteritt på mig och min islandshäst :)

Bild128_zps9f3e603e.jpg

Bild053_zpsee3ee1c8.jpg

Bild079_zpse93a1d75.jpg

/Anna, f.d. ponnydressyrryttare (och kanske blivande hästdressyrryttare i framtiden!)

Vad fina ni är! :)

Kl
Har varit och svettats lite i dag farbror och jag... är inne i en sån tung period av att vara mittemellan två styrkenivåer men vi kämpar på :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3
Svar
58
· Visningar
1 349
Senast: doppler
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka