Bildtråd!

T

TheDot

Skulle vara kul o se lite bilder på era fina hopphästar! Vad är det för ras/hur gamla är dom och hur högt har de gått?

Jag har en irländsk sporthäst som är 7 år och har gått upp till 1.20 med förra ägaren. Har bara haft honom i 3 månader så har inte riktigt kommit igång än! ;)

C:\Documents and settings\Sofia Andersson\Mina dokument\mina mottagna filer\bild 029.jpg

P.s första ggn jag laddar upp en bild så det kanske inte blir helt rätt :angel:

Ha det bra!

Sv: Bildtråd!

Du kan inte lägga upp bild direkt från datorn utan du måste lägga upp på internet. En sida där det går snabbt är www.fotogalleriet.se där man kan ladda upp ed formulär. Bildkvalitéten däremot, är rikrigt hemsk. Bättre kvalité, men också mycket jobbigare att lägga in bilder på är www.photobucket.com.

Superenkelt när man väl fått kläm på det är det på yahoophotos.
Kolla på forumet "datorer", så får du veta exakt hur du ska gör aför att länka till bilder!

hejsan! Jag har också en irländsk sporthäst! han är 8 år i år, fux, 166 hög. Han har gått 120 i Belgien, och kanske på Irland, jag vet inte. Nu går han 120 hoppningar och ska debutera 130 om ca en månad (inte med mig) :banana:
FILM , hoppar 130 för björne carlsson, filmen är ett halvår gammal, men det var den enda jag hittade :p

vad är det för stam på din? min är king henry (e. king of diamonds) - miami springs**

okänd tyvärr, men jag vet iaf att pappan är connemara, och mamman är korsning mellan irlänskt halvblod och engelskt fullblod :)

h10_klass5_264_orig_SE.jpg

Thablo e Pablo ue Ralme Z 5år startad 110... inte min men har tävlat honom åt uppfödaren men nu ska han säljas.. :cry:

Jag har inte börjat än men ska göra det när allt känns bra på träning! Vi har fortfarande lite kvar =)

:D Vam kul att du tycker det! Din va faktiskt också fin

Ja som fasiken :p Så j*vla rappa bakben! Din?

Min hoppar som s*tan om han slår sig en gång, river sällan.
Det är i synnerhet hans frambensteknink som är grym, men bak är också bra. :)

Visst är det Carros gamla häst? :)
Sett den in action, något spciellt med den. Du har gjort ett kap (iofs vet jag inte hur mycket du köpte den för, men den skulle jag kunna ge mycket för)! :D

Hoppeponnyn "min" som är ridskolans, född 1995, importerad från Irland, 148 cm och jag har tävlat LA hoppning på honom :)

Hoppar LB
Hoppar LA
Seger i LB :love:
Terränghoppning 2003

Har du hästen på Rocklunda, eller var du bara där o red? (sista bilden)

Liknande trådar

T
Avel Jag vet att jag är väldigt tidigt ute när jag frågar om detta men jag klarar inte vänta. :p Det är nämligen så att jag skal betäcka...
2
Svar
20
· Visningar
2 739
Senast: Gazque
·
M
Hästvård Jag ska klippa min ponny nu vid september/ october och jag vet inte hur jag ska klippa henne, hon är mörkbrun och ljusgrå undertill så...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: fettso
·
A
IT & mobiler Håller på att göra en film i det programmet.. Men när jag jag ska "importera video" så kommer det upp en ruta där det står: Filtypen...
Svar
4
· Visningar
1 034
Senast: adnamA
·
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att...
2
Svar
34
· Visningar
3 112
Senast: Ragatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar